Zodra de bestelling is bevestigd en de betaling is aanvaard door de organisatie die verantwoordelijk is voor de transactie, verbindt Dynarop Products zich ertoe de bestelde producten naar de klant op het opgegeven leveringsadres te verzenden, over het algemeen binnen 2 tot 5 werkdagen, afhankelijk van de bestemming. 

De levering gebeurt volgens de door de klant gekozen leveringswijze. De leveringskosten worden vermeld in het overzicht van de bestelling van de klant. De klant kan geen schadevergoeding eisen van Dynarop Products in geval van laattijdige levering. 

Bij ontvangst van de bestelde producten dient de klant of ontvanger te controleren of het geleverde product in goede staat is. Indien een of meerdere bestelde producten ontbreken of beschadigd zijn, moet de klant of ontvanger onmiddellijk bij de levering de nodige voorbehouden maken bij de vervoerder en Dynarop Products verwittigen via info@dynarop.be met een gedetailleerde beschrijving van het vastgestelde probleem (eventueel met foto's).

Indien een pakket ondanks meerdere bezoeken van de vervoerder (maximaal drie bezoeken) niet wordt ontvangen, wordt het teruggestuurd naar Dynarop Products en wordt de klant via e-mail op de hoogte gebracht. De klant kan om een bijkomende levering vragen en zal de kosten hiervan moeten dragen (zelfs als de eerste levering gratis was).

Landen buiten Europa en Zwitserland kunnen te maken krijgen met inklaringskosten. Dynarop Products verbindt zich er in geen geval toe deze kosten te dragen. Dynarop Products kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele belastingen die voortvloeien uit de levering naar Zwitserland of naar een land buiten de Europese Unie.